Meeeen nu är det nog dags att tänka på refrängen..

Men men, nu är det nog dags för mig att gå och sova! FAST först tänkte jag bara skriva ner vad jag har gjort idag, så jag kan kolla tillbaka sen och komma ihåg :)

Först hade jag föreläsningar mellan 13 och 17, och därefter åkte jag och Martina (lärde känna henne under tiden vi pluggade modevetenskap tillsammans och nu pluggar vi företagsekonomi tillsammans!) hem till henne och mötte upp Emma (som vi pluggade modevetenskap med) (haha hoppas ni hänger med trots alla parenteser!)!
Därefter gick vi och handlade mat och hyrde film! Åkte hem vid 23 tiden efter en jättemysig kväll! :)

Och ja.. nu sitter jag här!
Imorgon kommer vara en väldigt jobbig dag.. Vissa vet varför, och de som inte vet behöver inte veta. Som sagt skriver jag här mest för min egen del, för att komma ihåg och kunna se tillbaka.

Jag hoppas att allt kommer bli så bra som möjligt.. även om det aldrig kommer kunna bli som förr.


Sov gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0