EARRING

Såhär var det, för ett tag sedan fick jag syn på denna bild:



Så sjuukt snyggt! Earcuff från Glitter för 30 kronor! Så idag ringde jag runt till i stort sett alla Glitter-butiker i Stockholm men det var slut överallt. Typiskt tänkte jag och slutade tänka på det.. Sedan när jag var på jobbet fick jag syn på ett par örhängen vi har på jobbet som är små "pluppar" och så kom jag på att jag hade en liten kedja i väskan (fråga mig inte vad den gjorde där) men iallafall, här är resultatet:

(Jag har ett hål där uppe också så jag har satt fast kedjan i två örhängen!)


Kommentarer
Postat av: Thee king paran ofcourse daaaah hahaahhaha

åååh va fiint de bleev!! hahahaha du o dina filuriiga uppfinningar du borde fan öppna en smyckes affär!!! din jäveeel hahhahhahaha

2011-01-30 @ 17:49:13
URL: http://parans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0