20110125

Hej!
Herregud idag har jag haft fullt upp! Fast att jag inte gjort så mycket egentligen :P
Vaknade halv 7 morse och väckte Wiktor och skickade iväg honom till skolan, sedan vid halv 9 skulle jag ta bussen till skolan men jag och Martina kom överrens om att föreläsningen idag var oviktig (hehe) så jag tog sovmorgon till 10.........vilket jag INTE skulle ha gjort! Fy f-n va trött jag var när jag var tvungen att gå upp sen! Haha
Det till trots var jag tvungen att åka in till skolan iallafall eftersom vi skulle träffas i gruppen klockan 12 och bestämma över hur vi skulle göra med vårt PM.
Det gick rätt snabbt och efter det så mötte jag upp Sofie i stan och vi gick runt och shoppade lite :) Jag köpte en klänning från H&M (med duvor på jättesöt!) och en skinnjacka från Acne. SÅSNYGG!! Har velat ha den jättelänge men sen kom den på rea och då fanns inga storlekar kvar.. sen gick vi in på NK och jag trodde jag skulle svimma när det fanns en storlek 34 inne för HALVA PRISET!! Ja ibland har man tur alltså ;) Kan lägga upp bilder på det imorgon för nu är jag alldeles för trött!

Därefter åkte jag hem och väl hemma hade Fredrik lagat mat som jag, pappa, Emil, Wiktor och Fredrik avnjöt :P Hade han varit med i Halv åtta hos mig hade jag gett honom 10 poäng! Wihooo :D

Och jaa.. efter det så tittade jag, pappa och Fredrik på Lucky number Sleven... tror jag den hette.. den var hmm... sådär! Fast i och för sig såg jag inte hela :P

Sen vid halv 23 så skulle Fredrik hem så han skjutade mig till Statoil, hade lovat att hjälpa en ny tjej att stänga så jobbade fram till 00:15 :P

Och nu har jag precis tittat på Brottsplats USA som är sjuktspännande tillsammans med pappa! Haha det var lite roligt huvudpersonerna i det här avsnittet hette "Snodgrass" i efternamn, inte det finaste efternamnet kanske! Hehe

Jajajajajaa.... nu blev det ett ganska rörigt inlägg men alla mina dagar ska skrivas ner i denna blogg! Så gott det går iallafall :)

Nu ska jag hoppa in i duschen och sedan ska jag läsa om administration och efter det ska jag sova så jag orkar upp 06:30 imorgon (hehe good luck till mig själv!)

SOV GOTT!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0