20110124

God kväll!

Idag har jag haft fullt upp! Började dagen med att åka in till skolan och träffa min grupp som jag jobbar tillsammans med i seminariegruppen! Vi ska skriva om organisering (som jag inte har speciellt stor koll på vad det är, och till min stora förtvivlan verkade ingen annan i min grupp heller ha det!!!) Haha men iallafall, vi kom fram till att vi skulle träffas imorgon och fortsätta prata om arbetet.
Därefter åkte jag vidare till jobbet och jobbade fram till 20.15. Var jättelugnt hela kvällen :((

Nu sitter jag i min säng och ska alldeles strax gå och duscha! Gjorde precis räkmackor till mamma pappa å mig. *Slurp*



PUSS!



 


En bild som verkligen inte har med texten att göra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0