20110122

(Jag skriver det här inlägget en dag försent i know!!)

Hehe i lördags var iallafall jag mamma, pappa och Sandrius och fikade i Sollentuna centrum, det är också där jag jobbar :) Efter det gick mamma och pappa iväg och köpte ett jättefint halsband till mamma som hon velat ha ett tag! (vilket hon har pikat min pappa om tidigare!)

Incidenten i butiken är SÅ TYPISKT min mamma!

Mamma: - Jag vet inte vilken som är finast..... kan jag pröva båda berlockerna och se vilken som passar bäst?
(mamma prövar fram och tillbaka och tillslut kommer vi alla fram till att den ena är mycket finare än den andra när hon hade det runt halsen)
Pappa: - Ja va bra då köper vi den!
Mamma: - Nej men sluta................ du ska inte köpa den till mig...........

Notera att hon säger detta EFTER att ha pikat min pappa om att hon vill ha halsbandet, och efter att hon prövat fram och tillbaka i cirka 15 minuter!


Kvinnor alltså......




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0