2009 - 2011

Till och börja med tänkte jag lista upp lite saker som hänt sedan jag skrev sist!

JAG HAR..
..läst Modevetenskap på SU där jag började i september 2009 och var klar juni 2010
..börjat jobba deltid på klädbutiken Vila i Sollentuna Centrum, där jag började i april 2010
..rest en hel del! Till Turkiet, Paris, Litauen, Egypten, New York, London två gånger, Norge (ja det är faktiskt UTOMLANDS!!)
..börjat plugga företagsekonomi på SU, har än så länge bara haft tre föreläsningar men det verkar spännande!
..köpt fina saker hehe
..INTE skaffat körkort ännu. SKÄRPNING ELIN!!!
..äntligen tagit tag i träningen ordentligt. Eller okej.. tränade igår och det var första gången på ett halvår (?) och nu har jag världens träningsverk men nu jäklar är jag igång!!

Hmm.. ja, det var väl det jag kom på just nu!


Sedan tänkte jag också lista lite saker som har ändrats sedan jag skrev sist!

- Jag har (tack gode gud för det) inte likadana ögonbryn nu som jag hade för två år sedan. VARFÖR SA INGEN TILL MIG HUR DOM SÅG UT?!
- Bättre klädstil (hoppas jag)! Insåg att det är värdelöst att trycka upp två myggbett och försöka få dem att se ut som D-kupor. Nytt tankesätt; De kommer iallafall aldrig börja hänga.
- Alltså... jag trodde verkligen att jag skulle komma på fler saker men tydligen inte.............


PUSS!

 
Bild tagen för någon månad sedan :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0