KINAMAT

Kom precis på en sak som jag har varit arg över idag.
När jag hade rast på jobbet så ringde jag hem för att fråga vad dom gjorde hemma, då får jag höra att de ska åka och äta kinamat. Jag känner hur ilskan kokar inom mig (haha läs detta med en nypa salt) och nu undrar ni säkert varför? JO för jag ÄLSKAR kinamat, MEN när jag vill äta det så vill ALDRIG pappa göra det! Men såklaaaaaaart ska dom passa på när jag inte är hemma! Både Sandrius och pappa försöker rädda situationen genom att säga att de bara skojar och att de ska äta falukorv. Men mig kan dom inte lura!
Som om inte det vore nog så får jag ett MMS där man ser en överlycklig pappa som sitter och äter kina. Själv fick man äta frysta pannkakor till middag..

Hahaha det blev en hel historia om en oväsentlig sak men ändå.. Jag känner mig sviken!




mmm... slurp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0