20110207

Tjena!
Oops.. känner att jag börjar tappa av bloggandet igen hehe! Men idag är jag iallafall igång igen!
Var i skolan klockan 14 och pluggade tillsammans med gruppen och därefter tog jag och Martina bussen till Odenplan och tränade streetdance på SATS. Haha herregud alltså.. Jag trodde faktiskt att jag var någorlunda bra på att dansa, men ack, så var ICKE fallet. Såg nog mest ut som en vilsen taktlös pensionär. MEN det var inte det värsta, framför oss stod en tanig (jättesmal!!!!) lång man i övre 50-års åldern och dansade skiten ur alla! Haha han gjorde piruetter och allt :O Jag och Martina hade svårt att hålla masken... Haha det såg faktiskt väldigt roligt ut muhaha!

Nåja.. Efter träningen gick jag en sväng förbi H&M och därefter åkte jag hem! Nu sitter jag framför datorn och har precis skrivit klart diskussionsdelen till vår uppsats som ska vara inlämnad imorgon.


PUSS!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0