Paran och Elin

Paran är min vän, och jag är Parans vän. Ändå är vi inte alltid så snälla mot varandra...


Jag hade köpt en ny jacka och ett par nya skor. När vi går runt så säger jag till Paran
"jag köpte ett par skor och en jacka, men jag lämnade tillbaka skorna."
"ahaaaa okej..."

sen går vi in på affären där jag hade köpt jackan och jag säger stolt
"här är jackan jag köpte :D"
"oj, vilken tur att du lämnade tillbaka den!"
"Det var skorna jag lämnade tillbaka...................."



HAHA men jag lyckades ge igen (dock inte med mening!)

Paran hade åkt direkt från jobbet för att hämta upp mig från någonstans, och när vi går ur bilen säger jag
"Jahaa du har inte ens bytt om! :O du har fortfarande jobbkläderna på dig"
"Va? neeej :S det här är mina nya chinos!!!!!!!"
"JAHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA......



..... men det ser lite ut som jobbyxor 8-))))"
"Ahh.... det gör faktiskt det :((("



HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0