Måndag 16 februari

Helloooow!

Just nu sitter jag hemma hos Lisa, skulle egentligen haft lektion mellan 15-17 men den var inställd fick jag reda på när jag kom till skolan -.-

Imorse vaknade jag halv sju och kände att jag veerkligen behövde sovmorgon 8-)) så jag struntade i de två första lektionerna för att få sova längre (a) så jag vaknade vid 11 och skulle ha första lektionen vid 15, så jag bestämde mig för att åka och TRÄNA (oh ja du såg rätt höhö) haha! Så jag åkte och tränade själv en timme, men fy fan va tråkigt det är att vara själv :( men jag gjorde iallafall de "övningar" som jag lärde mig i fredags å det gick bra faktiskt, jag ansträngde mig! :)

och ja, efter det åkte jag till skolan men när jag tittar in genom klassrummet så sitter dom å har prov, så jag öppnar dörren och säger "HAR VI PROV?! :O" och läraren kommer fram och viskar till mig "nej du har inte prov, det här är matte D kursen.. du är ledig :)"

SUCK.! så nu är jag hos lisa istället och ska tillbaka till skolan igen om en timme, -.-

adios amigos




Är det bara jag eller ser man musklerna tillochmed på bild?! :O (a) *FnizZ*
Va nöjd jag ser ut, haha

Kommentarer
Postat av: Oskar

Shit, du börjar bli biff asså! kommer sluta med att du ser ut så här:



35204ae093.jpg" rel="nofollow">http://farm2.static.flickr.com/1121/115436091435204ae093.jpg

2009-02-16 @ 17:53:27
URL: http://oskination.blogg.se/
Postat av: Karro

Wohoo! Keep up the good work! (med att uppdatera bloggen, skolan samt träningen!)

2009-02-16 @ 19:18:43
URL: http://guldstoft.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0