Update,

Heeeej ! vet att jag inte uppdaterade på hela dagen igår men jag hade inte tillgång till någon dator :P
igår på förmiddagen var jag i Täby centrum tillsammans med min syster, där jag köpte en väska och två par skor, sedan åkte vi vidare till Kista centrum där min syster köpte ett par solglasögon. :)

Linn skulle också sovit hos mej igår, men hon behövde plugga till ett prov så hon kommer idag istället, men det var ganska passande att hon inte kom igår för då kunde jag åka hem till Sandrius och titta på Litauisk tv där hans morfar var med ;D :P
sen på kvällen gick vi och bastade tillsammans, vilket var as mysigt :) och efter det gick vi hem, duschade och tittade sedan på film :)

idag har jag däremot inte gjort speciellt mycket, kom precis hem och nu försöker jag lära min lillebror hur man gör trix med en fingerboard (haha vi söker på youtube) för er som inte vet så är det en miniatyr skateboard som man gör trix med med hjälp av händerna, haha det är sjukt vad dom kommer på för leksaker till barn :P fast iofs så verkar det inte bara vara barn som använder dem, när man söker på youtube så är vissa typ vuxna :P

nej nu ska vi forstätta söka på trix, puss!


image43
wiktor är så stolt så han ville visa upp sin fingerboard :P

Kommentarer
Postat av: Paran The king!

OKEJ DÅ VET JA!! SÅ SKYLLER DU PÅ ATT DU HAR KVART SAMTAL VA!!!!!!!!!!! :@@@@@@@@@@@@@@

2008-03-10 @ 16:29:57
URL: http://elinochparan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0