Tv stjärnan

ikväll har jag å paran varit å tittat på finalen av tv-stjärnan och dessutom träffade vi Adam Tensta ;D haha koolt va? (a) höhö. hahaha + att jag och paran har gått å sjungit på låten med lilla Al fadji som jag har längre ner i bloggen haha!
har varit dålig på att uppdatera men jag har inte orkat :P imorgon ska jag dessutom å åka skidor med familjen det ska bli kul :) här kommer några bilder från ikväll, på bilden har jag mitt nya linne också som jag köpte för pengarna jag fick av mamma i påskpresent :)

glad påsk föresten! :D

image93

paran, adam tensta och jag höhö (JAG ÄR INTE FLINTSKALLIG MIN UTVÄXT ÄR LJUS :(( SADD) haha
image94
studion :)
image95
jag :)
image96
jag och paran


Kommentarer
Postat av: sia

HAHAHHAa min kusin tyckter du passar i lugg! :D:D:D
ja säger ju de!!! -.-!!
du ba neee -.-!!

HAHAHA Smell you soon!!

// Paran

2008-03-23 @ 09:06:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0