Tiiiiiiiiisdag!

Heej!
Idag har jag gjort en hel del faktiskt! :) Åkte och solade vid halv 11 tiden (och wiktor fick följa med) UTAN att bli brun -.- . därefter åkte vi till kista och där köpte jag en klänning, ett par solglasögon, ett armband och ett halsband :) sen efter det gick vi å åt mat.
därefter åkte vi hem och pappa hämtade oss på arlanda.

Jag har hållt på å sytt om klänningen sen vi kom hem vid halv 4, å nu äntligen har det blivit bra. var tvungen att sprätta upp skiten flera gånger -.-

nu sitter jag och väntar på linn som ska sova här. har också precis tagit bilder på klänningen så ni får se hur den ser ut :)

pusss


image101

image102

Kommentarer
Postat av: Karro

Ååh! vad fiin :D

2008-03-25 @ 19:32:23
Postat av: Karro

Ååh! vad fiin :D

2008-03-25 @ 19:32:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0