Skolan

Just nu sitter jag i skolans datorsal tillsammans med min syster (vi går i samma skola) och väntar på att lektionen ska börja.. egentligen skulle vi sitta på sibylla just nu och äta lunch men när vi kommer dit så håller dom typ på å RIVER hela stället, snacka om otur -.-
så nu får vi sitta här hungriga istället :( haha! men jag kom på den smarta idéen att vi åker till mcdonalds under rasten istället ^^

idag har jag inte hunnit göra så mycket.. jag och linn vaknade imorse och bestämde oss för att vi inte orkade gå upp, (jag skulle egentligen ha kvartsamtal idag klockan nio på morgonen, å sen inte ha lektioner fören kvart över 12, så jag ställde in kvartsamtalet och tar det någon annan dag istället) och ja.. sen nu sitter jag här. inte så händelsefullt än så länge -.-

nej nu orkar jag inte sitta här mer, snart börjar lektionen! (okej okej typ om 25 minuter .. 8-)) ) puss!

image49image50
två söta bilder på mig i skolan ;D haha

Kommentarer
Postat av: U know me

Höhöhöhöhö hottiemama ^-^

2008-03-11 @ 11:58:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0