Självklart hatar jag Blondinbella

En tanke jag hade idag;

Finns det överhuvudtaget någon svensk som klarar av att glädjas över någon annans lycka utan att ha någon baktanke? hmm.. nej exakt!
Varför hatar så många Blondinbella? eller kan man ens kalla det att hata? jag börjar bli trött på allt jag ser som folk skriver om henne att hon är si å så. är det verkligen SÅ många som känner henne? visst,
hon är provocerande,
blond,
smart (ja det är hon faktiskt),
hon har varit med i Metro m.m. (!) hon är ju fan nästan kändis ;P
hennes läsare rymmer globen medans mina får plats i ett badkar,
och det värsta av allt är väl ändå att hon tjänar pengar på sin blogg?
oh ja juste! hon SÄRSKRIVER ;) det är ju verkligen jätteirriterande och något man måste hänga upp sig på hmm..

alla de som säger att de hatar Blondinbella borde ta och inse att deras avund lyser igenom flera gånger om. vad finns det att hata egentligen? fan tjejen är ju smart!
 vilken 17åring (?) har ett eget aktiebolag? inte fan har jag det iallafall och jag är dessutom 18 vilket betyder att hon har ett år tillgodo dessutom. 

jag läste att någon hade skrivit något i stil med att hon enbart skriver sin blogg för att tjäna pengar, men hon fick väl inte pengar för att BÖRJA blogga? ibland kan man ju undra vilka det är som är dumma. och snälla, vem skulle inte vilja tjäna pengar på något så simpelt (?)? jag skulle iallafall inte tacka nej till att byta bloggadress med henne haha!

föresten! för er som är med i tävlingen att man får 500kr för att spy på en bild av Blondinbella så tycker jag att den tiden ni tar er för att leta upp en bild, skriva ut den, lägga den på en bra plats, stoppa fingrarna i halsen för att tvinga fram en kväljning, använd den tiden till att börja acceptera er själva och glädjas åt andra.
 för jag lovar er, hur mycket ni än sitter och hatar Blondinbella eller överhuvudtaget människor det går bra för så kommer det inte gå sämre för dom, det är bara ni som mår dåligt av att gå runt och hata människor, i synnerhet de som ni inte ens känner!

"Bevara oss från Blondinbella" borde egentligen heta "Vi vill vara som Blondinbella men lyckas inte".

nu har jag sagt en del av de saker jag har gått och tänkt på idag, over and out


Kommentarer
Postat av: Ronaldinho #10

Smart du är Elin.. Haha vem är blondin bella?

2008-03-06 @ 21:36:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0