Så här snygg var jag idag då (;

                                       Så här snygg var jag idag då (;

Japp, såhär ser jag ut just nu, snygg i Sandrius mössa å allt (; hmm.. 8-)) haha jaja låt mej tycka det iallafall!

faaaan jag fattar inte hur man lägger in youtube filmer :(( kanske någon som kan hjälpa mig?! haha iallafall så lägger jag in länken till låten http://youtube.com/watch?v=tcKowhxSqbU det är björn gustavssons låt som han sjöng i melodifestivalen förra lördagen, hahaha den är ju bara för rolig!

Kommentarer
Postat av: Ronaldinho =)

Varför va du inte lika sexig när du va och såg ronaldinho med mig för ? haha
Sexig du har blivit kortis ^^

2008-03-01 @ 18:21:41
Postat av: Anonym

Tjena, Sexiga bilder.. Vill du adda mig på msn ? Säg till ;) Du skrev ju till mig på PA igår så du har mitt nummer sötnos (k)

2008-03-01 @ 18:27:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0