(S)

jag tänkte på en sak nyss, jag uppdaterar för det mesta (okej okej typ två gånger men iallafall) på kvällen enbart och då uppdaterar jag typ hela tiden haha :P kanske vore bättre om jag spred ut det under dagen hmm.. får försöka bättre med det imorgon, även om jag känner på mig att det kommer misslyckas.

nu ska jag iallafall gå och duscha, sen ska jag lägga mig i sängen och titta på teve, om det finns något roligt att titta på. iofs så brukar scrubs gå på kvällarna och det är ju bara för kul! visst? :D hahah JD är ju bara för rolig höhö

sov gott puss!


    image27

Kommentarer
Postat av: Olessia

svar: öh ja? :S Jag har lagt ned bloggandet. Inte helt men ja, orkar inte längre...

2008-03-07 @ 09:28:41
URL: http://www.unikaolessia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0