Onsdag,

Idag har det varit fullt upp i skolan, vi har jobbat med skolkatalogen som ska skickas in till tryckeriet imorgon + att jag har gjort bilder till min barnbok som är mitt projektarbete. Efter skolan åkte jag tillsammans med sofie och solade på mammas jobb, men tror ni jag blev brun eller?! neeee.. -.- funderar på om jag ska sola imorgon också, fast jag har lite ångest eftersom jag inte vill få läderhud, heller inte hudcancer, meeeeen jag kommer nog sola endås dock.
efter solningen åkte vi hem.

haha jag måste bara dessutom skryta över min grymma övertalningsförmåga. Sofie gick från skolan 5 i3 för att hinna med en buss som går hem 20 i 4, men vid 5 över 3 (då hon går på tåget) skickar jag sms till henne och ber henne följa med mig å sola, eftersom jag inte ville åka själv.
- Kan du följa med mig å sola? (a)
- men neej jag orkar inte -.-
- Snäääääääälla :( jag vill inte åka själv
- neej jag vill hem -.-
- men snääääääälla sofie :'(((( jag har ju gått från skolan å allt nu
- neej du ska för den delen inte sola, du är redan brun.
- RING!

(i telefonen)
- Men sofie tänk såhär, om du följer med så kommer du bara hem typ en timme senare (egentligen typ två) och det äre väl värt? för jag menar du vill väl inte ha på ditt samvete att jag kanske blir inlåst, våldtagen, mördad, jagad?
- men du ska inte sola! jag vill åka hem
- men sofieeeeeeeeeeeeeee :'(((
- OKEJ DÅ! bara för jag inte orkar höra ditt tjat, nu ska du aldrig mer tjata!



ja vad säger man? är man bäst eller är man bäst? aha-aha (8)

   och såhäär såg jag ut idag!

Kommentarer
Postat av: K

Ha en bra dag!

2008-03-19 @ 18:28:06
URL: http://fagelholk.blogg.se
Postat av: K

Haft en bra dag hitills då?

2008-03-19 @ 18:53:00
URL: http://fagelholk.blogg.se
Postat av: Anonym

HAHAHAHAHAHAHAAHA ÄR DU BÄST?!?!? DET ÄR SOFIE SOM ÄR BÄST!!! EFTERSOM HON GICK MED PÅ DET!!! HON ÄR SNÄLLLAAAAAAAAAAAAST DU UTNYTTTJAAAR BARA HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAH

2008-03-19 @ 19:07:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0