Onsdaay

Hej! Dagen började med att jag å Linn vaknade vid typ 10 i 11, eller ja, LINN vaknade vid 10 i 11 jag var redan vaken då (a). höhö
därefter gick vi och käkade frulle och seeen åkte vi med pappa och Sofie. Pappa och jag skulle åka å kolla på tapeter till hallen utanför mitt rum, men det blev typ det enda vi INTE köpte, typiskt. -.- haha.
Linn släppte vi av vid Väsby station efter första stoppet. därefter åkte vi runt till en massa "pappa-affärer" och sen tog vi oss en fika (men jag tog ingen räkmacka som jag alltid brukar :( haha)

och jaaa.. efter det åkte vi och hämtade wiktor på fritids och sen har jag inte gjort så mycket. eller jooo nyss skalade jag potatis! haha det är askul tycker jag höhö. jag är inte LITE lättroad haha!

neee nu ska jag gå och vänta på att potatisen ska bli klar. (otroligt underhållande)

puuuuuuuuuss!


"Lilla Al Fadji smyger runt på Båstads gator utan framgång. Det kan bara finnas en lösning, han måste skaffa pengar."
- Taxi?
- Neeej jag vill inte åka svarttaxi
- Det är inte svart! Vadå?! Bara för jag är svartskalle?!
- Du har ingen skyllt.
- Jooo jag har skyllt den ligger här i bakluckan
- Vi ska till statoil
- Är det långt härifrån? 1000 spänn jag kör er.


haahahhaha det där var det roligaste i andra programmet ;D haha


Kommentarer
Postat av: Karro

eeeliiin, leeka idag?

2008-03-27 @ 12:01:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0