morfar 78 år !

vaknade vid halv sju idag och beslöt mej för att ta sovmorgon, skulle åka till tekniska museet med klassen på morgonen men jag har varit där tusen gånger med min lillebror så jag tänkte att jag missar inget genom att unna mej några extra timmars sömn.

åkte sedan till skolan och käkade lunch tillsammans med Sandrius och därefter hade jag en timmes lektion i grafisk kommunikation, gick inget vidare eftersom några jävla ettor satt och spelade nått jävla online spel med LJUD på dessutom, precis bredvid -.-  så tillslut gav jag upp och istället var jag med Sandrius. vi gick runt i sollentuna en stund och gjorde mest ingenting, sen när vi är i centrum så ser vi en kvinna som delar ut gratis tablettaskar så jag springer (med högklackat) för att komma ikapp henne, men misslyckas så sandrius ropar "vääääänta!" hahaha så kvinnan vänder sig om och säger "jag ska bara gå och hämta flera! :)" så vi går med henne och hon ger oss typ 6 stycken askar, Sandrius skulle "ge sin lillebror" som han inte ens har. haha men men, allt gratis är gott inte sant ? ;)

sen efter typ fyra timmar så åker jag till mormor och morfar där jag möter upp mamma och mina småsyskon eftersom att morfar fyller år idag, 78 år gammal! som jag sa till sandrius "shit han är ju snart hundra :O" sen när jag tänkte efter så var det inte riktigt så snart som jag först trodde, fan jag som är bra på matte!
 
nu kom vi precis hem å jag gör inte så mycket, sitter och tittar på discovery channel "Förklaring följer" dom förklarar hur olika saker tillverkas, rätt koolt att se faktikst, ibland tror man inte att det är så mycket arbete bakom så "enkla" och vardagliga saker.


Kommentarer
Postat av: megagnagarn

Nyaste kameran.

2008-03-06 @ 21:39:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0