Min datorkunniga pappa.

Vi satt nyss och åt mat jag, pappa, sofie och emil. å då säger pappa:
- Idag var jag hemma hos fredrik (vår storebror som precis flyttat till en större lägenhet) och då satt jag vid hans dator och tittade på blocket samtidigt som jag lyssnade på Johnny Cash, fan va skönt det var.
- Ja men det kan du ju göra hemma också?
- Men ingen hjälper mig ju!
- Men du kan ju lyssna på han på youtube?
- Jag vill ju sitta inne på blocket samtidigt!
- Ja? det är ju bara ta upp ett nytt fönster.
- ÄREEE?! :OO
- jaaaaaa.. suck


hahahaha

Kommentarer
Postat av: Linn

HAHAHAHA , skön!
vad gulligt att du svarar på mina mess btw -.-

2008-03-19 @ 18:57:32
URL: http://jaaml.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0