Melodifestivalen

Ja..vad säger man? tidningarna hade rätt! hahaha min pappa är skit sur nu, han hatar Charlotte Perrelli. Ioförsig så förstår jag honom, hon ser ju inte klok ut kvinnan! översminkad som en hora och sen har hon typ världens största huvud? men det värsta av allt är väl endå att hon bara är 33 år (?) jag blev helt chockad när jag läste det! fast en sak som är ännu värre är ju att låten faktiskt (egentligen) var helt okej, eller? stackars Sanna Nilsen, hon fick ju flest röster av folket å endås kommer hon tvåa, måste kännas rätt drygt.
hade jag varit henne så hade jag anlagt en torped för att mörda Charlotte, så sur hade jag blivit. men vi får väl hoppas (för Charlottes skull) att Sanna inte är lika aggressiv som jag är.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0