LUGG!

jajemensan, jag har gått och klippt lugg idag! deni! haha ska försöka lägga upp en bild sen också (om jag vågar 8-)) ) så ni får se hur det ser ut :P

idaaag har jag varit på IKEA tillsammans med hela familjen utom sofie som låg å sov när vi åkte :P därefter åkte vi hem till min storesyster eftersom hennes dotter fyller två år idag, och nu är jag bara hemma å väntar på att melodifestivalen ska börja! har läst i tidningarna att man tror att Charlotte Perrelli (stavning?) ska vinna.. hmm.. njaa jag vet inte riktigt om jag håller med om det men jag vet inte heller vem jag hejjar på faktiskt. jag tycker hon frida har en rätt rolig låt :P

nej nu ska jag fortsätta med att städa mitt rum lite, förhoppningsvis så kommer en bild på luggen om en stund också :D

puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0