Lista (som jag älskar :D)

Eftersom jag ÄLSKAR att läsa listor så tänker jag bara bestämma att ni som läser också gör det (a)

PERSONLIGT

01. vad heter du?
Elin Edholm
02. vad skulle du vilja heta ifall du själv fick välja? hmm.. Torbjörn (som enda tjej hela Sverige)
03. vilka andra namn hade dina föräldrar tänkt ge dig? inga andra vad jag vet, inte ens om jag blev kille hmm..
04. vilket stjärntecken är du? Kräfta
05. vilken årgång är du? 1989
06. vart bor du? I en förort till en förort, den du! haha
07. bott utomlands? eeh.. nej
08. flyttat antal gånger? Aldrig!
09. vart skulle du vilja bo? Hmm.. i Göteborg, Stockholm eller utomlands
10. vilken skolklass? oj jag vet inte, eller jo 05A
11. vad vill du bli när du blir äldre? Jaag vill bli.. rik !

UTSEENDE

01. hur lång är du? 159,5 (faktiskt 160 MED skor)
02. hur mycket väger du? Typ 47kg, jag vet det är patetiskt. skulle blåsa bort med vinden om jag gick ut naken
03. hårfärg och frisyr? Mörkbrunt (INTE svart som somliga säger) och axellångt
04. ögonfärg? Gröna och fina
05. mest nöjd med? Nöjd med allt ;D
06. minst nöjd med? Den här dumma frågan
07. skostorlek? 36-37
08. glasögon? Aah läsglasögon som jag inte använder
09. har du några piercingar/tatueringar? En piercing i naveln, hade i läppen men den tog jag ur

FAVORITER

01. filmer? Hmm.. svårt ingen aning
02. låtar? Fonkan med "Du var mitt allt" haha en klassiker
03. årstider? sommaren alla gånger!
04. mat/dryck? Mcds.. max.. pizza.. get the point?
05. djur? Jag gillar inga djur!
06. färg? Orange-rosa gillar jag just nu iallafall
07. parfym? Gucci - Envy me
09. ämne i skolan? Matte lätt!
10. sysselsättning? Hmm.. oj det vill jag inte skriva här eftersom jag inte vet vilka som läser 8-)) haha!

KLÄDER

01. vad använder du just nu för jacka? En dragkedjströja från Fred Perry, svart långt linne, och rosa strumpor ^^
02. vad använder du just nu för skor? Huh!? vadå just nu? jag brukar inte ha skor i sängen
03. favoritfärg på kläder? Typ allt, fast kanske inte chockrosa .. haha
04. favoritmaterial på kläder? Vilken konstig fråga! du vet sånt där sköönt material som känns sådära du vet?
05. vilka kläder skulle du vilja ha just nu? Så lite kläder som möjligt!
06. favoritaffärer? Oj svårt..
07. för ungefär hur mycket köper du kläder för i månaden? ingen kommentar
08. favoritmärke? Hmm.. finns många. Sandrius säger att jag är märkesbög :(
09. vad har du för tröjstorlek? XS-S

DITT RUM

1. stort, litet eller mitt emellan? Helt perfekt lagom
2. vilken färg på tapeterna? I ena rummet är det bruna tapeter, i andra är det målat vitt med gröna ränder
3. vilka färger går rummet i i övrigt? hmm.. ingen aning. alla?
4. vad vill du ändra där inne? Allt, iallafall i det ena rummet.
5. vad har du där inne av följande:
a) tv? jajemensan
b) video/dvd? räknas ps2? haha
c) dator? yees
d) stereo? aah
e) telefon? neee
6. vad ser du om du tittar ut genom ditt fönster? Nej men suck vilken tråkig fråga. Beror väl på?
7. vad gör du oftast i ditt rum? Cyklar, styrketränar, hoppar bungyjump, men det roligaste av allt är när jag flyger. eeh alltså, vad brukar man göra i ett rum?
8. favoritpryl i rummet? hmm.. det måste nog vara min snygga säng

Kommentarer
Postat av: Parans mobbade kompis

Intressant lista!! Men jag kan fan inte vara den enda som läser den här bloggen?! Vilken blogg isånafall.. en tjockis som kan slicka sig runt munnen har EN enda läsare och den är mobbad! :D

2008-03-17 @ 22:41:34
Postat av: Elin

hahahaha neeeej jag har faktiskt några besökare iallafall :D höhö ^^

2008-03-18 @ 11:53:45
URL: http://eedholm.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0