Linda och jag

Nu sitter jag i sängen nyduschad och fräsch ;) haha
linda är ute och röker och just nu vill jag komma på något att göra.. vi skulle se på Beck men sen visar det sig att Sofie den jäveln lämnade filmen hos mormor! haha aja, är mormor nöjd är jag nöjd.

Har också på mej en ansiktsmask (den på bilden) som jag fick av Sandrius när jag var sjuk förut, snällt av han va? (a) as bra faktiskt, men body shop har faktiskt imponerande bra produkter.

jaja nu ska jag och linda slå våra kloka huvuden ihop och försöka komma på något roligt att hitta på, lär väl sluta med att vi somnar sittandes. -.-

good night and keep your buthole tight! (haha rätt äckligt, men en kille sa det till mej för jätte länge sen och sedan dess har jag inte kunnat glömma bort det!)

SOV GOTT!


ansiktsmask


Här är en snygg NÄRbild som Linda tog på mig, ohlala ;) haha gulligt
image4

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0