Lektion

Just nu sitter jag på lektion, har precis skrivit två olika artiklar för två olika tidningar om samma sak. hänger ni med? haha :P en skrev jag för Aftonbladet och en för Dagens Nyheter. vi skrev det eftersom det är så stor skillnad på hur de skriver sina artiklar :P men iallafall.. eftersom jag blev klar före alla andra så tänkte jag att jag kunde skriva lite i bloggen.
idag efter skolan ska jag åka och sola tror jag, om jag orkar vill säga hmm.. vi får vänta och se hur det blir med det.

puss!

image82
Feed me cockies! hahahahaha (va underhållande) OBS! (jag har använt en cameffekt, ni får inte tro att jag ser ut sådär på riktigt! :'( HAHA!)

image84
jag vill inte ha lugg längre ..:((( ..så nu har jag satt upp den (i)


image86
japp.. såhär kul har jag och paran medans vi väntar på att alla ska bli klara med uppgiften!

Kommentarer
Postat av: Linn

jag tror på fullt allvar att du har en sån mun!

2008-03-18 @ 15:13:37
URL: http://jaaml.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0