Kungsberget

Imorse åkte jag hemifrån Paran 10 i 7 för att hinna vara i märsta till klockan 8, och jajemensan jag hann!
där mötte mamma, sofie, wiktor och emil upp mig och vi åkte till Kungsberget.

haha fy fan va kul det var. dom kallade mig "Kungen i backen" eller okej.. jag kallade mig själv för det men iallafall.. 8-)) Men det gick bra att åka iallafall, jag hoppade tillochmed på hoppen som fanns i vissa av backarna! hur kool är inte jag? oh yeah (8)  hahah jag ska lägga upp några filmer som bevis (a)

image98
såhär snygg ser en osminkad elin ut i backen ^^ wiktor var iallafall cool i bakgrunden

image99
efter att jag ramlat när jag försökt filma emil samtidigt som jag åkte -.-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0