Inställt besök på Universitetet -.-

dagen idag började inte speciellt bra. vi i klassen skulle tillsammans med en lärare åka och spana in stockholms universitet för att ta reda på hur man söker in och till vad osv eftersom det snart är dags.
så jag upp och hoppade vid 10 i 7 som jag brukar göra , och såg faktiskt fram emot att åka å titta på ett universitet, eftersom jag funderar på att söka in redan till hösten.
möter upp paran i t-centralen och sedan åker vi tillsammans till universitetet. MEN väl där så står damien i min klass och berättar för oss att lärar-jäveln är SJUK så vi åkte dit helt i onödan -.- suck. när man äntligen ser fram emot något liksom! men men.. smarta som vi är så kom jag å paran på att vi istället kunde åka till väsby (vi skulle egentligen åkt dit efter skolan men eftersom vi fick håltimme på tre timmar så var vi smarta och åkte dit vid halv 10 istället). jag ville dit eftersom jag skulle köpa en tröja, köpte också ett par skor, illgula kilklacks pumps, as koola! haha.
sen åkte vi tillbaka till skolan, käkade lunch, hade religion där vi tittade på en film om två självmordsbombare. rätt bra film faktiskt, synd bara att jag var skit trött under tiden vi tittade på den.  efter religionen slutade vi och då åkte jag hem tillsammans med lillebror. ^^


p.s. jag saknar min bebis. d.s.


      <-- såhär snygg är min nya tröja

  <--- mina nya illgula skor ^^ höhö

  <--- måste också visa en bild på en as söt tröja jag hittade hemma idag (;


p.s2. jag vet att jag ser likadan ut på alla bilderna, men jag orkade inte trixa till det. haha d.s2.


Kommentarer
Postat av: Linn

coolt, nästan sån som jag köpte nyligen

2008-03-05 @ 21:50:10
URL: http://jaaml.blogg.se
Postat av: kajsa

underbara skor!

2008-03-06 @ 21:58:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0