IKEA

Idaaaaag har jag varit på IKEA tillsammans med mami och linda. Jag köpte en ny matta, en "klädhängare" eller hur jag ska förklara, sen köpte jag en sänghimmel också som jag å papi har monterat upp ikväll, ska försöka orka ta bild för att visa :D höhö

Linn skulle också sovit hos mej idag, men det blev så stressigt så vi får ta det någon annan gång :)

hmm.. låt se sen har jag inte gjort så mycket mer idag faktiskt. Wiktor hade tre tjejkompisar här å det slutade med att de tre var inne i mitt rum och hjälpte mej när jag monterade ihop klädställningen haha. dom var som mina små slavar ;D haha :P

sen säger den minsta av dom, hon var typ 8 år, hon ba "..kan du vara min låtsasstorasyster"? 8-))) hahaha å dom andra två ba "jaaa min också!" så jag ba "njaaa okej.. shit va många syskon jag har nu" haha men det var rätt gulligt faktikst ;D sen fick jag en massa komplimanger för mitt rum också, jag har bilder på Lindsay Lohan på min vägg å så säger den ena tjejen, (hon var 10 år) "gillar du lindsay lohan?" SHIT vilken 10åring vet vem lindsay lohan är?! :O jag blev helt chockad!

haha nu ska jag fortsätta prata i telefonen, over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0