@ home

Jag åkte aldrig och solade idag, får ta det imorgon istället. faaan man blir ju helt psykiskt störd av det här vädret, skulle bara vilja lägga mig i sängen och slippa gå upp tills det är sommar, fan va skönt det skulle vara. men å andra sidan så skulle man säkert få extrema liggsår av att ligga ner så länge? haha.

nu sitter jag hemma i köket och funderar på vad jag ska äta, mamma å alla har redan ätit men jag är inte sugen på det. hmm.. just nu är jag faktiskt sugen på potatisgratäng suck. tänk om man endå kunde laga mat, va lätt allting skulle vara.
nej nu ska jag ta å titta vad som finns i kylen / frysen, smell you later alligator!

puss



p.s. jag saknar en viss person. d.s.


Kommentarer
Postat av: Linn

vet att du saknar mig, orka att jag kommenterar här fett ofta

2008-03-18 @ 18:19:35
URL: http://jaaml.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0