Hemma igen

Idag vaknade jag upp hos sandrius, sen senare åkte jag till stan och mötte upp Kerstin där vi gick runt och tittade efter piratsaker, vi ska nämligen på en studentskiva på onsdag och det är pirattema så det ska bli intressant :P men tyvärr så hittade vi inget, men jag har ju en lillebror som är helt galen i pirater vilket för en gång skull kommer till nytta nu då så jag ska gå igenom hans leksaker ;D haha. 
 käkade på mcds gjorde vi också (vilket jag ALLTID gör) men jag har faktiskt dragit ner på det där, förut var det flera gånger i veckan nu är det typ en gång, så det går ju frammåt iallafall.nej nu ska jag gå och säga till min lillebror å hans kompis att vara tysta, dom spelar biljard i vardagsrummet och lever om som om dom vore ett helt jävla dagis, jag undrar hur dom lyckas? wish me good luck! ;)


hej dåå så länge!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja hur går det med bloggande?????? Det verkar som du uppdaterar ofta....KRAM

2008-03-08 @ 18:16:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0