Gårdagen.

först åkte jag hem till Kerstin där också Dennis och hennes lillasyster var, jag kom precis när dom skulle äta och jag kan ju inte säga nej till mat, även om jag nyss hade ätit middag. efter att vi hade ätit så började jag å kerstin att fixa oss, vilket tog lååååång tid! temat var ju som sagt "pirat" så jag hade med mig värsta bra kläderna, jag kände mig tillochmed som en pirat (a) MEN tror ni inte att Kerstin bangar på att ha shorts? joooo.. och det var bara början. sen hittade hon inget "piratigt" att ha på sig på överkroppen så det hela slutade med att vi knappt såg ut som pirater, det såg nog rätt patetiskt ut. haha!

meeen iallafall, sen mötte vi upp Oskar och hans kompis vid tåget, så åkte vi tillsammans in till odenplan. väl där så inser vi att det var inte så många som hade klätt ut sig, eller ja, det var väl kanske 35% av alla som var där, så det var väl tur det iallafall. under kvällen så dansade vi helt galet mycket haha, fy faaan va varmt det var! men kul var det :) träffade också en hel del människor som man inte sett på länge, det var nog det bästa av allt :) kul att träffa dom från Central, long time no see eller vad man säger (?) haha :P
men jag tog tyvärr inga bilder alls :(

sen vid halv 2 tiden började jag, kerstin, oskar + hans kompisar dra oss till nattbussen, kom hem vid halv 4 tiden. och jag som är så duktig vaknade snällt klockan 7 imorse och gick till skolan, haha (a) jag var tvungen :( hade möte med syon klockan halv nio och jag hade lovat Sandrius att gå på det, så jag hade inte mycket till val än att orka mig upp! men det var ju bra att jag gjorde det, även om syon sög -.-

puss!

image64
en bild från när jag å kerstin var ute tillsammans med min storasyster som var på besök i januari :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0