Fredag

Idag bestämde jag mig för att stanna hemma från skolan eftersom jag gick dit trots omständigheterna igår. det var jag väl värd? 8-)) hmm.. haha men jag hade bara en lektion så det gjorde inte så mycket :) istället har jag bestämt mig för att plugga hemma idag, har tusen uppgifter som måste bli klara! vi får väl se hur det går med det, hmm..

jag käkade frukost för en stund sen och nyss var jag ute med hunden (Ludde). när vi var ute å gick så kommer en kvinna och går bakom oss, (en väääldigt gammal sådan) och när vi kommer ut på vägen igen, så kommer en lastbil och jag trodde att kvinnan skulle bli överkörd! :O fråga mig inte varför, det var bara en känsla jag fick. men kvinnan var så snäll att hon tillochmed stannade vid vägkanten och rörde inte en min när lastbilen kom, och när den väl kört förbi fortsatte hon gå, det var väl lite gulligt? (på tal om ingenting liksom! haha) så gjorde jag alltid när jag var liten! :P

nej nu ska jag.. göra ingenting -.-

puss!


Kommentarer
Postat av: Ronnie

Heja tanten - fuck Paran!! Näää, heja allihopa! Ha en tevlig kväll. Filmtips: Mr & Mrs Smith på 1an kl 21:00, Djävulens Advokat på 3an 21:30. :)

2008-03-14 @ 19:01:00
Postat av: elin

hahaha neeeej inte fuck paran, hon blir ju ledsen då :(

2008-03-14 @ 21:24:45
URL: http://eedholm.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0