Elin - mästerkocken

Nu har jag nästan suttit en timme och läst oavbrutet ur världens tråkigaste bok. "Silversmeden" tror jag bestämt att den heter. Men å andra sidan så har jag bara typ 50 sidor kvar nu, vilket är sjukt skönt! nu känner jag mig duktig höhö (a)
en sak till som jag känner mig duktig över är att jag gjorde mat till mig själv idag, och NEJ då menar jag inte att jag stoppade in något i micron / ugnen och sen påstår att jag har gjort det själv, utan jag GJORDE faktiskt maten själv :D jaaag.. stekte fiskpannetter ( kallas det så? typ som fiskpinnar fast större å annan form.. hmm..) haha och dessutom gjorde jag HELT själv potatismos :D haha det är Sandrius som har lärt mig (a) ioförsig så kokade jag potatisen förlänge, så den blev svår att mosa men mamma kom till min undsättning och hjälpte mig. men vadå? inte illa för mig ellerhur? ^^ (dom som känner mig vet att jag verkligen är en katastrof i köket tyvärr)

pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0