Dålig uppdatering?

hm.. känns som att jag inte har skrivit på tusen år men egentligen så har jag ju bara inte skrivit på en dag :P haha.
igår åkte jag till stan och mötte upp Sandrius där vi sedan gick och käkade på max (haha i love it!) seeen gjorde vi inte så mycket mer där, gick runt å tittade lite i affärer och sen åkte vi hem till mig. :) idaag har jag varit ledig (jag är ledig alla måndagar tills jag tar studenten höhö) så då åkte jag och Sandrius med Wiktor, pappa och Sofie som skulle uträtta olika ärenden, Wiktor skulle till tandläkaren å få sina tänder blekta, och Sofie skulle hämta ut nya linser. haha vilket tråkigt inlägg det här blir! :O och nu sitter jag iallafall här hemma igen, och Sandrius är hmm.. påväg hem skulle jag gissa på.

måste försöka plugga lite idag också, säger det varje gång men så blir det aldrig av! men igår var jag faktiskt duktig, satt och läste i en bok på tåget som ska vara utläst den här veckan skulle jag gissa på, jag läste typ 50 sidor! inte illa va? (a)

jag har funderat en hel del på saker som jag måste ta itu med,
blandannat alla läxor,
KÖRKORTET!,
studenten (tar studenten till sommaren),
fixa ett jobb på en skoaffär - eftersom att där får man (för det mesta iallafall (?)) ha på sig sina egna kläder, och det är inte överdrivet mycket å göra 8-)),
ja.. det är väl dom grejerna jag tänker på just nu, och juste så måste jag börja spara pengar! vilket nog inte kommer gå så överdrivet bra.. men men man kan ju alltid hoppas ellerhur?


puss


p.s. igår gjorde jag och Sandrius (eller nej han satt och väntade!) världens godaste pasta sak, okej okej.. jag värmde bara på den men iallafall, gott var det (a) d.s.


Kommentarer
Postat av: malin

Ha en bra dag! :)

2008-03-17 @ 15:39:01
URL: http://www.malzzis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0