Ajdå..

ja, jag skäms jag erkänner! jag börjar verkligen suga på att uppdatera, men jag tänker faktiskt skylla på att jag har skaffat ett liv (?) 8-)) haha!
nej men jag har varit med Sandrius en hel del, därav dålig uppdatering :P

Juuust nu sitter jag och gör mest ingenting, sitter och funderar på vad jag ska ha på mig på dopet imorgon ( min morbrors unge ska döpas). det jag tänkte ha vill jag inte ha längre, så jag funtar på att ha på mig den rosa klänningen jag köpte för någon dag sen :)

juste en sak till! igår gick Sandrius och Sofie och köpte en familjepizza (hälften kebab hälften capprissiosa) och när dom kom hem med den så blev jag helt chockad! :OOO hahaha jag har aldrig i hela mitt liv sett en så stor pizza, och jag har nog aldrig i hela mitt liv blivit så glad över den söta överraskningen :P haha
(okej jag erkänner, jag är SJUKT lättimponerad)


puuuss

Kommentarer
Postat av: Hanna

haha, okej :P då har inte jag något liv :P

2008-03-28 @ 17:59:54
URL: http://hannajunland.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0