Tisdag

Heeeej!
Förlåt att jag inte har uppdaterat på hmm.. flera dagar (!) 8-))) men jag har inte haft så mycket tid över till att sitta vid datorn..
Men nu eftersom jag är i skolan så har jag hur mycket tid som helst haha!

I fredags var jag ju på Sandrius låtsaspappas fest eftersom att han fyllde år, det var kul faktiskt. :) framåt 12 tiden på natten så kom en magdansös vilket var askul att se! hon var jätteduktig att dansa. och sen någon timme senare så blev det tårtkrig, hahahah fyy faan det  var tårta i HELA lokalen!
ska be sandrius skicka några bilder därifrån som jag ska ladda upp här i bloggen sen :)
 vi gick å la oss vid halv 4 tiden och sen var jag tvungen att gå upp klockan FEM på morgonen för jag skulle vara i väsby klockan 8 där jag skulle möta upp mamma. vi skulle nämligen göra högskoleprovet. faaast det gick nog inte så bra som jag hade hoppats -.- haha ush va tråkigt det var!

och jaa.. sen när jag kom hem vid halv 5 så somnade jag och vaknade av att sandrius står och bankar på min dörr, han överraskade mig med att komma, han hade tillochmed köpt med mcds till mig (a) haha har jag inte världens bästa pojkvän? (a) och sen på söndag så åkte vi till täby där han köpte en vårjacka och en skjorta, och sen bjöd han mig på kina. haha fan va han skämmer bort mig! :O

neej nu ska jag börja jobba igen, men nu vet ni iallafall lite vart jag har hållit hus någonstans :P


puuss!

Kommentarer
Postat av: Ronaldinho

SÄMST ! HAHA DU HADE FÅTT MAX AV MIG

2008-04-08 @ 12:27:41
Postat av: Eva

Oj, det låter som du har fullt upp :-)
Ha en trevlig kväll!

2008-04-08 @ 18:17:33
URL: http://suntliv2.blogg.se
Postat av: Lajsa

Höhöhöhöh vi borde åka kryssning snart

2008-04-08 @ 19:55:03
URL: http://highheeled.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0