Sug-dag

Faaan vilken dålig dag det har varit idag! -.- massa tjaffs, borttappad mobil kan det bli värre?
suck.. en bra sak var iallafall att jag blev bjuden på glass idag, det var snällt ;D haha!

sitter just nu och tänker på allt tjaffs.. hur orkar vissa människor bråka så mycket egentligen? och såra den andra personen med mening? då kan man inte må speciellt bra själv..  Linn skulle egentligen ha sovit här, men eftersom mobilen försvann så kunde jag inte höra av mig till henne :( jag som faktiskt behövde prata med någon idag..

hmm.. vilket negativt inlägg det blev nu känns det som! :O
men men.. man får försöka se det från den ljusa sidan, jag slipper ju få en massa strålning i mig från mobilen 8-)))

Kommentarer
Postat av: Paran

Du kan ju alltid prata med mig :(

2008-04-03 @ 18:46:28
URL: http://elinochparan.blogg.se
Postat av: Linn

HAHAHHAHA, skön " man får försöka se det från den ljusa sidan, jag slipper ju få en massa strålning i mig från mobilen 8-)))"

asså jag kissar nästan på mig....bara du som kan se det så...

jaa, jag behövde också någon att prata med men det var du tvungen att förstöra allt eller hur ? va ?va?

2008-04-03 @ 19:28:25
URL: http://jaaml.blogg.se
Postat av: Paran

ahahha va söt du är! bra att du e gladare nu iaf! :))))

PLUS nu är jag gladare!! FÖR DU SKREV I VÅRAN BLOGG!!! ÄNTLIGEN!!!!!
AHAHAHAHAHAHHA

HURRA HURRA HURRA ELIN ÄR PÅ G HAAHHAHAH

får se hur länge de håller bara -.- AHHAHAHA

2008-04-03 @ 19:41:25
URL: http://elinochparan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0