Panta meera (8)

Jag och Wiktor cyklade nyss till affären för att panta burkar. när vi kommer fram så står tre utav wiktors kompisar utanför affären som också har cyklat dit så wiktor stannar utanför och pratar med dom medans jag går in och pantar. efter en stund kommer han in igen och säger
"Elin... en av dom sa har du plinga? haha. och bakåtbroms? haha!" så då gick jag snällt ut och sa till den killen "Har du något problem med wiktors cykel? spelar det någon roll att han har plinga och bakåtbroms?"
då svarar killen (som går i sexan men ser ut att gå i trean) "neeej... alltså.. det är ju faktiskt rätt bra med plinga. det är ju faktiskt lag på det. och bakåtbroms är ju också bra.."

hahahaha lite gulligt ba "det är ju faktiskt lag på det också..."  vilken mesunge haha!

sen står wiktor och pratar lite med dom där killarna och sen säger en av dom "får jag fråga en sak? är du hans mamma eller syskon?..."
WHAT A FUCK?!?! ser jag ut att vara mamma till en 10 ÅRING?!? åherregud, nu har jag fått åldersnojja.


Kommentarer
Postat av: Paran

NEEEJ DU ÄR MIN IDOOOL!!!! =(((((

2008-04-11 @ 12:00:03
URL: http://parans.blogg.se
Postat av: Linn

HAHAHAHAHAHHAHAHAHAHA, ja elin du börjar bli gammal asså....fan älskar att reta dig för att du tror att du är värsta gammal

2008-04-11 @ 13:19:42
URL: http://jaaml.blogg.sec

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0