På tåget

Juste kom å tänka på en sak, för någon dag sen när jag satt på tåget så tjuvlyssnade jag på två personer som stod och pratade;

Tjejen; alltså... schweiser ost.. då borde ju schwisernöt också ha hål? ellerhur? höhöhöhöh
Killen: jaaa du får fråga tyskarna höhöhöhöö



alltså, visst jag kan erkänna att jag har rätt egen humor, men vafan! inte ens JAG tyckte att det där var kul. Det känns skönt att veta att det finns folk med sämre humor än jag själv. (in your face till alla som tycker att JAG har dålig humor, nu har jag bevisat att DET FINNS VÄRRE! höhö) 1-0 till mig (a)

Kommentarer
Postat av: Storasyster

Hörru du har fan den sämsta humorn haha...Förresten gissa vem som kommer ner till stockholmo nästa helg! Ja jag har nog sagt det men se till att vara hemma nästa söndag och styr upp värsta gomiddan! Jag litar på dig Elin!

Kram C

2008-04-01 @ 15:17:16
URL: http://millanz-alltominget.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0