Ohoj ohoj, Elin har (INTE) skoj

HAHAHA (det där rimmet kom jag på helt själv) ohyeah! haha

neeej men fyfan va tråkigt jag har! haha fast ioförsig så har jag haft saker att göra hela dagen. först var jag i skolan, sen åkte jag med Sofie till KS, dääärefter hämtade mamma oss och vi åkte och handlade. jag köpte ett par nya jeans från Replay, bild kansek kommer senare :) när vi kom hem fixade vi tacos och efter det har jag hållt på å sytt om mina byxor, gjort om ett par till stuprör och sen sytt in ett par som var lite förstora, snacka om kreativ huh?
och nuu ska jag blondera Sofies hår.

såå jaa.. egentligen borde jag inte klaga att jag har tråkigt :P

image163
det här har jag roat mig med de senaste 10 minutrarna, haha


nej nu ska jag fixa Sofies hår!

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0