hemma :)

Tjeeeena!
Kom nyss hem från skolan och nu sitter jag och pratar med Sandrius i mobilen.
För en stund sen så försökte jag ringa pappa på mobilen, och då började min mobil ringa samtidigt så jag tänkte "vafaan råkade jag ringa mig själv nu eller?!" men sen så visar det att det var Statoil som ringde, dom sa att jag har fått jobb där :D var nämligen där och sökte extrajobb förra veckan och nu hörde dom av sig :) ska bli kul att få in lite pengar ;D haha sen vad man jobbar med spelar ju inte så större roll :P

image157image158
två bilder som jag tog nyss med camen :P
puuuuuuss

Kommentarer
Postat av: Paran

Fyfan för dig säger jag bara!

2008-04-10 @ 14:56:17
URL: http://Parans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0