Halluuu

Godkväll ;D
Jag kom hem för en stund sen, så nu sitter jag mest och tar det lugnt i vardagsrummet och tittar på vänner, det är så grymtkul! haha.

Efter skolan idag så åkte jag till stan tillsammans med Sandrius för att köpa ett par skor. :) Jag köpte ett par lacosteskor, jääääättesöta, ska lägga upp en bild lite senare :D vi gick runt och tittade lite överallt och sedan tog jag 20 över 6 tåget mot märsta igen. innan jag gick på tåget sprang jag och köpte en cheeseburgare och en chickenhamburgare + vatten.

när jag sitter på tåget så störs jag av någon som tuggar tuggummi. och då menar jag inte tuggar tuggummi som vanliga människor, utan den mannen tuggade med HELA jävla ansiktet, shit jag trodde käken skulle hoppa ur led! :O meeeeeen inte nog med det, efter att jag tröttnat på allt vatten så ställde jag muggen där på där man brukar hänga tidningar, ( för jag vågade inte trycka ner den mellan säterna när det var en kvinna som satt mittemot.) men när hon började slumra till så tänkte jag att jag hade värsta tillfället till att slänga den mellan säterna, så jag tar tag i muggen, MEN jag TAPPAR DEN I KVINNANS KNÄ SÅ HON VAKNAR OCH FÅR IS I HELA KNÄET. fy faaaaaan va jag skämdes!! hahahaha
så istället för att bli av med muggen fick jag sitta å hålla den i handen heeeeeela vägen. -.-


puss

Kommentarer
Postat av: Linn

HAHAHAHHAHSHAHHA, asså kan tänka mig dig sitta där och skämmas. Önska jag hade varit med :/:/

2008-04-09 @ 14:10:53
URL: http://jaaml.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0