God morgon!

Loggade precis in på min blogg och blev helt chockad över att ha fått 11 stycken kommentarer på mitt senaste inlägg! :OO rätt imponerande tycker iallafall jag (som aldrig haft över typ 4 innan) haha!

just nu sitter jag i skolan och försöker komma på vad jag ska måla till min barnbok, jag jobbar i Illustrator, om det är någon som vet vad det är för program :) sitter och funderar på barnmöbler men jag kommer inte på något just nu -.-
nej nu måste jag fortsätta jobba! men jag blev iallafall glad över att ha fått så många kommentarer! :)

i brist på annat laddar jag upp lite olika cambilder som jag har tagit förut i skolan haha det är så kul med alla olika effekter man kan ha ;D haha :D



puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0