Fredag / Lördag / Söndag

Ligger just nu i sängen och tittar på en film, sandrius har somnat här breve mig. suck det gör han alltid -.-
har varit dåligt uppdatering i know men det har börjat kännas lite segt att blogga, vet inte varför.
i fredags var jag med sandrius i stan å sådär, tittade på en klocka som jag vill ha i studentpresent, rätt fin faktiskt :) sen när vi kom hem på kvällen så fick jag min efterlängtade bok. en heeel bok som sandrius har gjort till mig där han har skrivit hur mycket han tycker om mig, varför osv. det låter nästan för bra för att vara sant. det är det finaste jag någonsin fått. i love you <333

idag har jag varit hemma hos niccol för hon fyllde 19 idag :D hann tyvärr inte vara där så länge. :(( men jag hann spela fifa, pokemon och shack med hennes lillebror haha ;D sen vid halv 8 kom sandrius och pappa och hämtade mig. när jag kom hem därifrån fick jag se pappas nya bil som han köpte idag, skiiiit kool! :D haha får försöka lägga upp en bild på den inom en snar framtid :P en gammal bil utan tak, vet inte om ni blir smartare utav det men iallafall :P till min student har han köpt den. ja det låter rätt sjukt men det är mest därför han köpte den. nu har han TVÅ bilar utan tak, fast den han hade innan håller han på att göra om, och den kommer inte hinna bli klar till min student och eftersom han lovat mig att jag ska få sitta där bak i en bil utan tak så köpte han en till, knäpp pappa jag har alltså, men man kan ju verkligen säga att han håller vad han lovar ellerhur? haha!

nej nu ska jag fan försöka väcka sandrius, börjar få rätt långtråkigt -.- ska först kittla honom i nacken, om det inte funkar kommer jag slänga mig på honom, det borde ju fan funka, SÅ lite väger jag ju faktiskt inte.


PUSS! sov gott :)


Kommentarer
Postat av: paran

TA KORT PÅ BOKEN!!!!

2008-04-13 @ 12:49:39
URL: http://parans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0