Färgningen

Njooora men det gick väl ganska bra, eller vad säger du Sofie? haha!
det börjar med att jag råkar spilla hårfärg på min rosa klänning och på golvet, "Jävla SKIT!" tänker jag men jag låter inte aggressionerna gå ut över Sofie, miss 1.
Efter ett tag så hör jag Sofie "VAFAN SKA DU GÖRA MIG BLIND ELLER?!??! :@@@" och då inser jag att jag råkade peta henne i närheten av ögat, OOPS, miss 2. Därefter råkar jag hälla hårfärg på hennes hand, vilket INTE gjorde henne gladare. miss 3.
det slutade med att hon satt såhär när jag färgade hennes hår;

image165
vafan, så illa var det väl endå inte? hmm..

hahahaha men jag tycker iallafall att det var kul när hon blev sur, vafan alla gör väl lite fel ibland eller? haha

Kommentarer
Postat av: Sofie

Du tycker allt är kul! -_-
Skadeglada människa, men jag gillar dig ändå,
sådär halvt..!

2008-04-15 @ 20:19:32
Postat av: http://TUMADRE.blogg.se

Det är bra här :)

2008-04-15 @ 20:59:19
URL: http://TUMADRE.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0