Efterlyst

Godkväll ;D
Tog nyss bort ansiktsmasken jag hade, det är helskönt nu efteråt! :)
Sitter också och tittar på Efterlyst, intressant tycker jag. För en stund sedan visade dom en man som hade blivit överfallen av ett ungdomsgäng, och det gänget hade också stulit hans armprotes. hur jävla sjukt är inte det? Hur kan man seriöst stjäla något sådan från en person? Något allvarligt fel måste man ju seriöst ha.. hoppas dom tar fast dom idioterna.
Något annat dom också tar upp är Arboga händelsen. Hur kan man mörda två små barn? Jag förstår inte.. och med en hammare (som dom tror är mordvapnet) dessutom. det ska bli intressant vad straffet blir för kvinnan (som dom tror att det är). Strafflängderna i Sverige är så pinsamt låga, men jag hoppas verkligen att hon får livstid. fast om jag fick bestämma så skulle hon få samma behandling som hon gjorde på de två små barnen och deras mamma..

image143


efter efterlyst ska jag nog gå och sova, god natt! :) puss


Kommentarer
Postat av: Mimmi

Svar: Tack så mkt :)
Hoppas du haft en bra kväll!

2008-04-03 @ 21:51:41
URL: http://bubbelsnubbel.blogg.se
Postat av: Amanakoidum

HAHA HOPPAS HON INTE FÅR NÅTT STRAFF :D

2008-04-03 @ 22:09:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0