Dålig på att uppdatera? Vem? JAG!? 8-)))

hej........ 8-)))

faaan det var ett BRA tag sen jag skrev något i bloggen, märks väl att jag har tappat lusten? suck! :P men jag loggade in idag för att se om jag fortfarande hade några som besökte mig, och belive it or not men det hade jag fan! höhö va intressant jag känner mig (a)

haha!

hmm.. idag åkte jag först in till stan och följde med sandrius när han klippte sig, sen bjöd han mig på max (finns det något bättre? NEJ!) haha och därefter åkte vi till skolan. väl där får jag reda på att jag inte har någon lektion, utan bara "mösspåtagning" klockan halv 4 och ja fråga mig inte vad som menas för jag vet faktiskt fortfarande inte vad själva påängen var! haha :P efter  det så åkte vi till en park, vilket sög så jag och paran åkte hem haha, vilka torrisar vi är, eller inte. 8-))

ppppppppppuusss!


Kommentarer
Postat av: Jessica Anshagen

Hej!
Var jätte gärna med och tävla på min sida där man kan vinna skit snygga skor från Ji Fashion 4U värde 650 kr !

Hoppas du får en bra dag :)
/ Jessica

2008-05-02 @ 16:36:17
URL: http://www.jessi.se
Postat av: Anonym

men skriv!!!!!!!!!!! ;(((

2008-11-10 @ 22:56:33
Postat av: Anonym

dumma elin !

2009-02-01 @ 23:03:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0