:D

Heej! :)
Är på superbra humör just nu känns det som, kanske beror det på att jag äntligen lyckades locka mitt hår, eller aah, så gott som iallafall haha! ikväll ska jag hem till sandrius för hans låtsaspappa fyller 30 så dom ska ha fest för honom, vilket ska bli kul :) Fick låna parans platttång idag för att kunna locka löshåret, vilket var grymt svårt. haha men efter lite om och men gick det, nästan iallafall. det är faktiskt mycket lättare att locka håret med en plattång, låter konstigt men resultatet blir mycket bättre, fast nästa gång får fan paran göra det på mig som hon brukar haha :P

idag åkte jag tidigare från skolan (!) och åkte och solade och därefter åkte jag och hälsade på min bror som har flyttat till en större lägenhet, as fin var den.
och efter det skjutsade han hem mig och nu har vi precis varit och handlat mat, (älskar att åka med mamma och handla, då kan man alltid lägga ner allt vad man vill ha i kundvagnen :P) nej nu ska jag gå å fixa mascaran som jag inte gjort ännu!

här är en bild jag tog nyss med webcamen, måste ju skryta med att jag har fixat håret helt själv ;D haha!

image146
vad tycks? (a)

PUSS!

Kommentarer
Postat av: Paran

Hahahahahaha va sööt du är :D:D det blev ju bra :D:D:D

2008-04-04 @ 19:11:36
URL: http://Parans.blogg.se
Postat av: Anonym

du är verkligen jätte vacker ! fiin ! katt ;D
hihi,men jag lovar,du är jättefin *vill va dej:'( *

2008-04-04 @ 21:46:59
Postat av: sia tha man

de va tuuungt asså

2008-04-05 @ 01:11:38
Postat av: Paran

HAHAHAHAHAHAHAHAH SIA DU E SÅ SJUUK!!! KOMENTERA MIN BLOGG MED!! :(:(:(:(:( sadd sadd sadd!!

you hate me ha? HAHAHAHAHAH

2008-04-05 @ 15:12:01
URL: http://parans.blogg.se
Postat av: Eva

Jättefint! Är du nöjd med löshåret då?

2008-04-06 @ 17:44:10
URL: http://suntliv2.blogg.se
Postat av: Kalle Gurrasson

DÅLIG UPPDATERING FAN

2008-04-07 @ 17:12:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0